EL MUSEU UNIVERSITARI INAUGURA LA MOSTRA "DONES ARTISTES: LA COL·LECCIÓ DEL MUA"

El Museu de la Universitat d'Alacant (MUA) se suma a la celebració del Dia Internacional de la Dona, amb la inauguració, el 7 de març, a les 20.00 h, una exposició composta íntegrament per obres realitzades per dones. Són artistes unides per una doble condició: són dones i les seues obres formen part de la col·lecció del Museu.

Les artistes que participen en la mostra pertanyen a generacions diferents, troben en el seu treball motivacions diferents i cadascuna ha fet un camí de recerca que les allunya de la resta. El resultat és una exposició que ofereix a l'espectador un ampli ventall de possibilitats. Les tècniques i materials empleats són molt diversos, com també ho és el llenguatge, que va des de l'abstracció a la figuració més narrativa.

Dones artistes

Elena Aguilera, Montserrat Albert Sistachs, Lorena Amorós, María Chana, Mara Diaconu, María Teresa Martín-Vivaldi, Aurelia Masanet, Padma von Mühlendahl, Ana Peters i Gertrudis Rivalta treballen en el camp de la pintura, mentre que Carmen Cutillas i Everlyn Nicodemus ho fan amb el collage. Materials com bronze, paper reciclat, benes, pell de taronja, canyes o filferros els serveixen a Sylvie Bussières, Dori Martín Lázaro, Asta Masyulite, Pilar Sala Vallejo i Elena Surdu Stanescu per a realitzar les seues instal·lacions i escultures. Margarita Andreu, Begoña Baeza, Silvia García Ponzoda, Patricia Gómez, Paloma Muñoz i Mayte Vieta desenvolupen el seu discurs artístic a través de la fotografia.

Sala Sempere. Fins el 24 d'abril.