• GIRA DE COMIAT D'ELEFANTES AL PARANIMF. S'H..ITARÀ UNA GRAN PANTALLA A LA PLAÇA D'EUROPA

GIRA DE COMIAT D'ELEFANTES AL PARANIMF. S'HI HABILITARÀ UNA GRAN PANTALLA A LA PLAÇA D'EUROPA

El quartet barceloní Elefantes actuarà el dijous 16 de març, a les 20.00 h, al paranimf de la UA. El concert, organitzat pel Vicerectorat d'Extensió Universitària, s'emmarca en la gira de comiat del grup, que es dissol després de 10 anys de carrera, 7 discos en el mercat i més de 55 cançons. Així mateix, davant de la gran demanda d'invitacions (ja esgotades), Extensió Universitària ha habilitat una gran pantalla a la plaça d'Europa, des d'on es podrà assistir a la retransmissió en directe del concert.

Gira de comiat
Segons el comunicat de premsa d'Elefantes, "Com a comiat, realitzarem una gira de febrer a abril i gravarem un DVD i un disc en directe". Aclareixen que posen punt final a la seua carrera "Perquè com a grup ja no tenim res a dir. Afortunadament la nostra relació personal continua sent molt bona i, per això, la dissolució es duu a terme d'una manera cordial i amigable". Elefantes volen "Mostrar el seu agraïment profund a tots els que han compartit aquesta aventura amb nosaltres i a tots aquells que ens han demostrat tant d'afecte i informar-vos que cadascun de nosaltres té plans de continuar en la música. Shuarma comença carrera en solitari, Julio Cascan alternarà les tasques de productor amb la carrera com a músic. Jordi Ramiro continuarà fent classes de percussió i Hugo està a punt d'obrir un estudi d'enregistrament a Barcelona, a més d'ultimar les cançons per al seu nou projecte".