• LA UA I L'AJUNTAMENT DE SANT VICENT DEL RAS..TS JOVES DE LA UA AMB GRUPS NOVELLS DE ROCK

LA UA I L'AJUNTAMENT DE SANT VICENT DEL RASPEIG INICIEN ELS CONCERTS JOVES DE LA UA AMB GRUPS NOVELLS DE ROCK

El Vicerectorat d'Extensió Universitària, l'Ajuntament de Sant Vicent del Raspeig i el Consell d'Alumnes, amb la col·laboració de les universitats del País Valencià, han organitzat "Toca, toca", els concerts joves de la UA, una proposta que té com a objectius potenciar la difusió de valors emergents i oferir les millors actuacions musicals, tant nacionals com internacionals, a un públic variat que demana, com més va més, alternatives d'oci de reconeguda qualitat.

Els concerts joves de la UA consten de dos concerts anuals en locals de Sant Vicent del Raspeig, que es duran a terme quan comence cada quadrimestre. El primer se celebrarà el 23 de març, a les 20.00 h, a la sala Nave 8, amb les actuacions dels grups alacantins Four Room's i Nexo. En pròximes convocatòries, es comptarà amb la presència de grups emergents de Castelló de la Plana i de València. Així mateix, el concert inclourà les actuacions del guitarrista americà Eric Sardinas, un bluesman de nova generació, que ha arrasat en els escenaris més exigents de mig món, i la guitarrista i cantant sèrbia Ana Popovic, que acompanya a Sardinas en la meitat de la gira. Popovic va actuar, juntament amb Candy Kane, al Paranimf de la UA l'any passat, en l'anomenada Caravana de Blues.

Joves creadors plàstics

Aquesta iniciativa pretén donar cabuda als nous valors de les arts plàstiques. Per aquest motiu, el primer cartell ha estat dissenyat per l'alacantí Pablo Auladell, Premi Nacional a la Millor Il·lustració de Llibres Infantils i Juvenils 2005.

Venda d'entrades:
Servicam, FNAC, llibreria Compas, Jamboree i en taquilla.
Preu: 12 ? anticipada i 15 ? en taquilla
Amb TIU: 6. ?