MELODIES A CAPELLA AMB B-VOCAL EN EL PARANIMF

El grup saragossà B-vocal actuarà el 25 d'abril, a les 20 hores, en el Paranimf, amb l'espectacle Cinco voces son risas. B-vocal duu onze anys practicant un estil personal i diferent d'entendre la música, creant amb les seues veus els més variats sons d'instruments (bateries, guitarres, metalls...) a més de les melodies i cors vocals de cada tema musical. Després de més de deu anys de trajectòria artística, i per la seua qualitat i originalitat, B-vocal s'ha convertit en un dels referents de la música a capella a Espanya.

Des dels seus primers espectacles, aquestes cinc veus aragoneses han trobat la fórmula perfecta per a arribar a tot tipus de públic, combinant en els seus espectacles la música a capella, l'humor i el teatre. En aquests 11 anys B-vocal ha recorregut els més importants escenaris espanyols. També han actuat en Festivals de prestigi nacional i internacional i han traspassat les nostres fronteres.

A més dels seus habituals espectacles, i gràcies a la versatilitat dels seus recursos musicals i interpretatius, el grup intervé en gal·les i actes de tota índole assumint la presentació o l'entreteniment musical dels mateixos. Són freqüents les seues aparicions en programes de televisió nacional, entre uns altres la Gal·la de Presentació de la programació nacional de la temporada (Antena 3 Televisió), Gal·la del Sorteig de la Copa del Rei de la ACB, (la 2 de TVE), "Esta es mi historia" (TVE 1 i Canal Internacional), "La Nit amb Fuentes i Cia." (Tele 5), "Zap Zap Zapping" (Canal Plus), Gal·la de Nochebuena de Channel nº 4 (Canal Quatre), etc.

Venda d'entrades: Servicam
Preu: 12 ?