• L'ORQUESTRA FILHARMÒNICA DE LA UNIVERSITAT .. EL 'CONCERT MOZART' EN EL TEATRE PRINCIPAL

L'ORQUESTRA FILHARMÒNICA DE LA UNIVERSITAT D'ALACANT OFERIRÀ EL 'CONCERT MOZART' EN EL TEATRE PRINCIPAL

L'Orquestra Filharmònica de la Universidad d'Alacant (OFUA) oferirà a la societat alacantina el 10 de maig, a les 20.00 h, al Teatre Principal d'Alacant, el Concert Mozart, en commemoració de l'Any Mozart. L'OFUA, dirigida per Mihnea Ignat, interpretarà un repertori de peces de compositor austríac, amb les interpretacions solistes de Margherita Marseglia (violí) i Octavio de Juan Ayala (viola).

L'Orquestra Filharmònica de la Universitat d'Alacant és una iniciativa del Vicerectorat d'Extensió Universitària, que pretén vincular la formació universitària amb la musical. Actualment, està integrada per una plantilla de cinquanta joves músics amb diferents perfils acadèmics.

L'OFUA, que va oferir el seu primer concert al desembre de 2005, és un grup estable de la Universitat d'Alacant, en el qual poden participar els joves universitaris i els estudiants dels conservatoris i escoles musicals de les comarques d'Alacant.

Mihnea Ignat (Craiova, 1980) és llicenciat en Direcció d'Orquestra per la Universitat Nacional de Música de Bucarest. Va completar els estudis musicals a la Universitat de Música i Belles Arts de Viena i compta amb un important currículum, que inclou la direcció d'orquestres simfòniques i de cambra al seu país. Recentment, ha sigut director convidat de la RTE National Symphony Orchestra d'Irlanda a Dublín.

I Part
Obertura de l'òpera La Flauta Màgica K.V.620.
Simfonia concertant per a violí i viola en mi bemoll major KV. 364.

Solistes: Margherita Marseglia (violí), Octavio de Juan Ayala (viola)

II Part
Serenata "Gran Partita" K.V.361.