ELS NOUS MODELS DE LLENGUATGE EN INTERNET EN ELS CURSOS D'ESTIU DE LA UA

Del 10 al 14 de juliol, s'impartirà en el marc de la Universitat d'Estiu Rafael Altamira el curs "El llenguatge en la cruïlla d'Internet", dirigit pel professor de Filologia Anglesa de la UA Francisco Yus Ramos. S'hi plantejarà la situació del llenguatge davant l'impacte tecnològic d'Internet, es revisaran aspectes com les noves formes de comunicació i interacció derivades de l'ús de la xarxa i s'analitzarà la situació del castellà davant la pressió que suposa l'ús creixent de l'anglès.

El curs tractarà diverses temàtiques, com ara la terminologia emprada en Internet i l'influència de l'anglès en aquesta, la recerca d'un nou llenguatge en cibermitjans, la ciberpragmàtica i l'e-business, la publicació i l'edició digital de text i hipertext, l'evolució del discurs periodístic del paper al format digital, la lingüística i la retòrica del discurs d'Internet o les tecnologies de la informació i comunicació.

Així mateix, el curs comptarà amb dues sessions pràctiques de taller i laboratori sobre les noves tendències de gestió i informació en Internet, impartides pel professor de Llenguatges i Sistemes Informàtics de la UA, Patricio Martínez Barco, i la professora de Filologia Anglesa Chelo Vargas Sierra.

Més informació:
www.univerano.ua.es