EL SO DE AKRA LEUKA EN LA IV SETMANA MUSICAL VERGE DEL ROSARI D'ALBATERA

El 3 d'octubre, a les 20.30 hores en la Casa de Cultura Miguel Hernández, se celebrarà el concert del quintet de vent Akra Leuka en el marc dels actes de la IV Setmana Musical Verge del Rosari d'Albatera.
El quintet està format per flauta, oboè, clarinet, fagot i trompa. El nivell dels seus integrants és alt, doncs tots tenen els seus estudis de música acabats o estan en els últims cursos de carrera, la qual cosa dota al grup d'una gran perspectiva de futur en termes de les aptituds del seu membres. A més, a través d'aquesta formació, els seus components desenvolupen els coneixements musicals amb repertoris i obres escrits per a aquest tipus d'agrupacions. Actualment, el quintet realitza repertoris de molt diversos estils, des del més clàssic (Mozart, Bach, Albinoni, Debussy) fins a concerts dels compositors més moderns.
El seu objectiu és donar concerts per a tot tipus de públic. Gràcies a la seua col·laboració amb el Vicerectorat d'Extensió Universitària de la Universitat d'Alacant, han realitzat diversos tipus d'actuacions acadèmiques a Alacant i tota la seua província: actes de graduació d'alumnes de la universitat, presentacions i clausures d'actes i cursos, presentacions de llibres, etc. També han donat concerts didàctics en col·legis per a introduir als joves en la música clàssica.