• LA UA ACONSEGUEIX 36.000 EUROS DEL CONSELL ..S PER ALS ESPORTISTES UNIVERSITARIS D'ELIT

LA UA ACONSEGUEIX 36.000 EUROS DEL CONSELL SUPERIOR D'ESPORTS PER ALS ESPORTISTES UNIVERSITARIS D'ELIT

Per cinquè any consecutiu, la Universitat d'Alacant ha aconseguit que el Consell Superior d'Esports destine fons per al seu Programa d'Ajudes a Esportistes Universitaris d'Alt Nivell. L'objectiu és donar suport económicament a aquells alumnes que, a més d'estar cursant estudis universitaris, representen a la UA en els Campionats Universitaris, independentment que seguisquen exercint la seua activitat esportiva en altres clubs. Enguany està previst que les ajudes superen els 36.000 euros.

Per a ser inclòs en el Programa és necessari estar considerat "deportista d'Alt Nivell" de conformitat amb el Reial decret 1467/1997 de 19 de setembre, haver estat convocat a qualsevol Selecció Nacional, pertànyer al pla ADO (Associació d'Esports Olímpics), o haver quedat classificat entre els tres primers en els Campionats d'Espanya Universitaris 2005/06. Com novetat, enguany també podran beneficiar-se de les ajudes els integrants d'equips esportius que, superant les fases prèvies, hi han quedat finalistes en els esmentats Campionats universitaris, així com els esportistes individuals que s'hagen classificat en quart lloc.

Les sol·licituds, que estan disponibles en l'Oficina d'Esports, s'han de presentar en el Registre General de la Universitat, en els auxiliars de les Secretaries de Centre o en la Seu d'Alacant abans del divendres 21 de setembre.

Per a més informació:
Oficina d'Atenció Esportiva ofi.esport@ua.es 965903400 ext. 2653; Oficina d'Esports, ext. 3469.