• DÈSSET CENTRES DE SECUNDÀRIA ASSISTIRAN A L.. D'ELECTRA, PEL TEATRE UNIVERSITARI CLÀSSIC

DÈSSET CENTRES DE SECUNDÀRIA ASSISTIRAN A LA REPRESENTACIÓ D'ELECTRA, PEL TEATRE UNIVERSITARI CLÀSSIC

Més de set-cents alumnes de centres de secundària de Sant Vicent del Raspeig, Oriola, Novelda, Banyeres de Mariola, Alacant, Elx, Benidorm, Almoradí i Dolores assistiran el 18 d'octubre, a les 12.00 hores, a la representació d'Electra, la universal tragèdia de Sòfocles, que escenificarà al paranimf de la UA el Teatre Universitari Clàssic. L'obra, dirigida per Andrés Vinaches, obri la programació d'arts escèniques i inaugura les sessions matinals del paranimf, amb una aposta ferma per les produccions pròpies.

Sinopsi
La protagonista de l'obra, Electra, és filla dels reis de Micenes, Agamèmnon i Clitemnestra. Quan el rei torna de l'expedició a Troia és assassinat per la seua dona i l'amant d'aquesta, Egist. Electra salva el seu germà petit Orestes de les mans de la mare i l'envia a l'estranger. Des d'aquell moment viurà molts anys esperant que algun dia torne per a venjar l'assassinat del pare.
Electra és una obra que té totes les condicions per a mantenir constant l'interès de l'espectador. Quan l'interés s'aconsegueix amb un nivell poètic i conceptual i amb un mestratge descriptiu de personatges i situacions difícilment superable, podem dir que estem davant una obra d'art.

Recollida d'invitacions
Sala Aifos (edifici C de Filosofia i Lletres)