'CONSTRUYENDO A VERÓNICA' AL PARANIMF

Un cos al dipòsit de cadàvers que ningú reclama: raça blanca, 40 anys, 53 quilos, ulls de color blau intens, cicatriu d'una antiga cesària. Va aparèixer a la platja, nua, sense signes de violència. Quan moren els morts? Totes aquestes preguntes seran desvetlades el pròxim dimecres 15 de novembre, a les 20.00 h, al paranimf, en la representació teatral Construyendo a Verónica, emmarcada en la Mostra de Teatre Espanyol d'Autors Contemporanis.

L'obra és un projecte de la companyia valenciana Bramant Teatre sobre una idea de Jerónimo Cornelles, que naix amb el propòsit de ser un espectacle original: des de l'espai de representació fins a l'estructura, composta per dues peces escenificades simultàniament però de manera independent. Els espectadors podran triar un dels recorreguts: roig o gris, dirigits per directors diferents (el recorregut gris a càrrec Gemma Miralles i el roig a càrrec d'Inma Sancho). Cadascun dels recorreguts inclou sis monòlegs que seran interpretats en temps diferents. El públic estarà dividit en dos grups de 60 persones sobre l'escenari i, cadascun d'ells, veurà l'obra en ordre diferent, sense que aquest fet afecte la comprensió i resolució de la història.

L'espectacle arranca amb una nota de premsa que condueix l'espectador a un estremidor viatge. Petits fragments de vidres trencats, que reflecteixen les llums i ombres d'una vida per reconstruir. Pinzellades de vides, terriblement reals, que miren l'espectador per a contar-li la seua veritat, els seus desitjos, les seues pors. Aquesta obra ha estat guardonada amb el Premi al Millor Espectacle de Teatre en la XX Fira Internacional de Teatre i Dansa d'Osca.

Venda d'entrades
La Mostra
Tel. 965 12 38 56.
www.muestrateatro.com
i una hora abans de l'actuació al paranimf.