"FORA, FORA, DEHORS...", RONDALLA SOBRE LA IMMIGRACIÓ I LES SEUES CONSEQÜÈNCIES

Dissabte que ve, 18 de novembre, a les 20.00 h, s'escenificarà al Paranimf "Fora, fora, dehors...", una rondalla sobre la immigració i les seues conseqüències en les societats europees. Constituïda per un pròleg, dues jornades i un epíleg, l'obra relata la història de tres dones de nacionalitats, generacions i cultures diferents que es troben en una platja per diversos motius.

"Fora, fora, dehors..." és un espectacle amb música en directe i efectes multimèdia, que pretén reflectir les grans preocupacions i dificultats que hi ha quant a la integració, el multiculturalisme i les fronteres lingüístiques i socials. L'obra ha sigut concebuda per Pedro Álvarez-Ossorio, Isabel Medina, Jean-Luc Payéis i Rachid Mountasar i compta amb les interpretacions de Leonor Galindo-Frot, Luciana Ribeiro, Rita Cruz, Pedro Barbeitos i Benjamí Peñamaría.

L'obra gira al voltant de la vida de tres dones. Fatna, marroquina, espera l'arribada d'un nét que va eixir en pastera des del Marroc per buscar una vida millor. Aquesta dona té la saviesa i la cautela de qui coneix les vicissituds de la vida de l'immigrant i els condicionaments a què ha d'adaptar-se. Consuelo, llatinoamericana, fuig de la casa on treballava com a interna, acorralada pel fill major. Aquesta jove, obligada a créixer massa de pressa, és enviada per la família a Europa amb l'esperança de trobar una eixida a la difícil situació. Elena, de l'Europa de l'Est, somia amb ser actriu. Durant la recerca d'una vida millor és obligada a prostituir-se per la màfia. El naixement d'un bebé i l'estímul d'alguns personatges que troba pel camí la inciten a fugir.

Venda d'entrades
La Mostra
www.muestrateatro.com
i una hora abans de l'actuació al paranimf.