• 'TOCA, TOCA' AMB XARAL, ROCK BROTHERS I CON.. EL MARC DE LA V SETMANA CULTURAL DE TARDOR

'TOCA, TOCA' AMB XARAL, ROCK BROTHERS I CONFLICTO, EN EL MARC DE LA V SETMANA CULTURAL DE TARDOR

En el marc de la V Setmana Cultural de Tardor de la Facultat de Filosofia i Lletres se celebrarà una nova edició de "Toca, Toca: Els concerts joves de la UA", el projecte de difusió de grups emergents universitaris desenvolupat pel Secretariat de Cultura. El concert es realitzarà el divendres 17 de novembre, a partir de les 12 hores, en el Racó dels Poetes, al costat de l'edifici de Relacions Internacionals. Actuaran els següents grups: Xaral, en col·laboració amb el col·lectiu Alacant Rock; Rock Brothers, duo que realitza versions de clásicos del rock com Queen, M-Clan o Nirvana, i, finalment, Conflicto, grup de pop-rock en castellà que ha sigut teloner de Loquillo i Melendi.

Cultura al campus

La Setmana Cultural de Tardor es desenvoluparà fins al 27 de novembre, amb una programació que inclou ponències sobre literatura i història, la presentació del llibre Els drets a l'ombra del mur. Un càstig més per al poble palestí, la projecció del documental La utopia desarmada; memòria d'un País Valencià Republicà, escrit i dirigit per Sergi Tarín, la projecció de la pel·lícula de Carlos Saura Ay, Carmela!, el concert de guitarra per Daniel Kuper, el muntatge poètic-musical Sobre l'hamada, a càrrec de Lluís Roda, i la conferència Rússia i Espanya: passat, present i futur, a càrrec de Alexander I. Kuznetsov, ambaixador extraordinari i plenipotenciari de la Federació de Rússia a Espanya, entre altres.

Per a la vicedegana de la Facultat de Filosofia i Lletres, Mª Ángeles Llorca, la Setmana Cultural de Tardor s'ha consolidat amb un balanç "molt positiu" en aquesta cinquena edició. "Hem aconseguit gràcies a la col·laboració de diferents departaments universitaris, el Vicerectorat d'Extensió Universitària i altres entitats fer coses molt interessants amb una gran participació, tant d'alumnes com de professors". "Perquè aquest esdeveniment funcione ―continua― hem intentat donar resposta a les inquietuds de tots els alumnes de la Facultat".

Mª Ángeles Llorca destaca de la setmana cultural "el protagonisme de les jornades sobre la República, degut al fet que celebrem el 75 aniversari de la II República, però también hi ha altres actes interessants com conferències sobre els personatges d'Arturo Pérez Reverte, el nou premie Nobel de Literatura o la ponència de la soprano Dolores Delgado sobre Schubert".

La Setmana Cultural de Tardor ha sigut organitzada per la Facultat de Filosofia i Lletres amb la col·laboració del Vicerectorat d'Extensió Universitària i els departaments de Filologia Anglesa, Filologia Catalana, Filologies Integrades, Història Medieval, Història Moderna i Ciències i Tècniques Historiogràfiques i Humanitats Contemporànies i Esquerra Unida.

Facultat de Filosofia i Lletres. Tel. 965 90 34 47
Secretariat de Cultura. Tel. 965 90 37 25