'PAISVIATGE', UN ESPECTACLE VISUAL I POÈTIC DE VERDCEL

El pròxim 12 de desembre, a les 12.00 hores, el Paranimf acollirà l'espectacle Paisviatge, del grup alcoià Verdcel, una proposta conjunta amb l'artista plàstic Daniel Olmo Boronat, on s'integra el teatre, la música i la poesia amb una sèrie de projeccions d'imatges fotogràfiques i il·lustrades. Per als membres de la banda, el muntatge "és una mirada cap als paisatges que ens envolten, de la societat que habitem, una mirada creativa, crítica i reflexiva d'un personatge que viatja cap al seu interior, amb una posada en escena innovadora que no deixarà indiferent a ningú".

Paisviatge també inclou una exposició d'obres pictòriques i infogràfiques, realitzades per Olmo, en les quals l'autor experimenta amb els nous llenguatges digitals. Per a l'artista, la mostra "és el punt de trobada entre entorn i persona: el paisatge en moviment dins dels ulls humans". La mostra s'exhibirà en la sala Aifos fins al 21 de desembre.

Les cançons que integren el nou àlbum del grup beuen de diferents fonts: des del folk fins al rock, combinant els diferents estils musicals amb la riquesa dels cants tradicionals valencians. Cançons tendres, contundents, poètiques i enèrgiques que conten amb la col·laboració de Miquel Gil, Nèstor Mont i Pep el Botifarra, músics que contribueixen a aportar el toc d'"arrels" essencial en Verdcel, i que constitueix l'element definitori de la banda.

Invitacions: Sala Aifos