CIUDAD DE LA LUZ A LA SEU

Conjunt de projeccions de curtmetratges que es fan a Alacant rodats en la Ciutat de la Llum.

Dimarts 27 de març

19.30 h. Audició en directe de seqüències de La dama boba, a càrrec del quartet solista de l'Orquestra Barroca Valenciana. Dirigeix Manuel Ramos. Compositor, Luis Ivars.

20.15 h. Projecció de la pel•lícula La dama boba, dirigida per Manuel Iborra.

21.30 h. Col•loqui obert al públic. Moderen Juan Antonio Rios Carratalá (Universitat d'Alacant) i Ezequiel Moltó (El País)

Dimecres 28 de març

20.15 h. Projecció de la pel•lícula Lo que sé de Lola, dirigida per Javier Rebollo.

21.30 h. Col•loqui obert al públic. Moderen Cristina Martínez (Información) i Sergio Balseyro (La Verdad).

Dijous 29 de març

20.15 h. Projecció de la pel•lícula Teresa, el cuerpo de Cristo, dirigida per Ray Loriga.

21.30 h. Col•loqui obert al públic. Moderen Ángeles Cáceres (Información) i José Ferrándiz Lozano (Institut Alacantí de Cultura Juan Gil-Albert).

Divendres 30 de març

20.15 h. Projecció de la pel•lícula El camino de los ingleses, dirigida per Antonio Banderas.

21.30 h. Col•loqui obert al públic. Moderen Mariano Sánchez Soler (escriptor i periodista) i Juan Antonio Giménez (Información).

L'assistència és lliure fins a completar la capacitat de la sala. Els assistents a les projeccions i posteriors col•loquis rebran un CD amb la BSO de La dama boba.

Organitzen: Seu Ciutat d’Alacant i Ciudad de la Luz
Col•labora: Bancaixa