• COL·LOQUI INTERNACIONAL SOBRE ELS PERSONATG..TÒRICS DE L'AMÈRICA COLONIAL I PRECOLOMBINA

COL·LOQUI INTERNACIONAL SOBRE ELS PERSONATGES HISTÒRICS DE L'AMÈRICA COLONIAL I PRECOLOMBINA

El pròxim 23 de març acaba el termini de matrícula per al Col·loqui Internacional Entorn del personatge històric: figures precolombines i colonials en la literatura hispanoamericana des de la independència fins als nostres dies. El col·loqui es va a desenvolupar entre el 28 i el 30 de març en el Saló de Graus de l'Escola d'Òptica.

L'objectiu és abordar el tractament literari dels principals personatges històrics de l'Amèrica precolombina i colonial. En ell van a participar més d'una vintena d'estudiosos arribats de diferents universitats, figures de primera línia menjo Giuseppe Bellini, de la Universitat de Milà, Daniel Meyrán de la de Perpignan, Trinitat Barrera de Sevilla o Luis Sainz de Medrano, de la Complutense de Madrid.

Dirigit pel catedràtic José Carlos Rovira, el col·loqui ha estat organitzat per la Unitat d'Investigació que ell mateix dirigeix en la Universitat d'Alacant, amb la col·laboració del Centre d'Estudis Mario Benedetti i la Conselleria d'Empresa, Universitat i Ciència de la Generalitat Valenciana.

Para més informació, contactar amb el Departament de Filologia Espanyola, Lingüística General i Teoria de la Literatura en el telèfon 965903413 o a través de l'adreça de correu electrònic: dfelg@ua.es.