• LA UNIVERSITAT D'ALACANT ORGANITZA ELS CAMP..S INTERUNIVERSITARIS DE KARATE I ORIENTACIÓ

LA UNIVERSITAT D'ALACANT ORGANITZA ELS CAMPIONATS INTERUNIVERSITARIS DE KARATE I ORIENTACIÓ

El 8 de març, la Universitat d'Alacant acollirà els campionats interuniversitaris del grup de Llevant, en les modalitats de karate i orientació. El primer campionat es durà a terme a les instal•lacions esportives del campus i el segon a Guardamar del Segura.

Les universitats que s’aplegaran en aquest campionat són la Universitat d'Alacant, la Universitat Jaume I, la Universitat Cardenal Herrera CEU, la Universitat Miguel Hernández d'Elx, la Universitat Castella-la Manxa, la Universitat de Múrcia, la Universitat Catòlica San Antonio de Múrcia, la Universitat Politècnica de Cartagena, la Universitat Politècnica de València, la Universitat de València Estudi General i la Universitat Catòlica de València.

El Comitè de Competició estarà format per un representant de la Universitat d'Alacant i dos representants triats per sorteig entre les universitats participants.

Quant al karate, cal destacar que cada universitat aportarà competidors en les modalitats de kata i kumite. El sistema de competició serà d'eliminatòries directes o lliga, segons el nombre d'inscrits. Els combats, incloses les finals, seran en assalts de dos minuts cadascun. En el kumite masculí es distingiran aquests pesos: menys de 60 kg, menys de 65 kg, menys de 70 kg, menys de 75kg, menys de 80 kg i més de 80 kg. Per al kumite femení, menys de 53 kg, menys de 60 kg i més de 60 kg.

Les competició de karate es desenvoluparan a la pista central del pavelló d'esports, amb aquest horari: 09.30 h, pesatges; 10:00 h, control d'acreditacions; 10.15 h, reunió tècnica de delegats; 10.30 h, eliminatòries i lligues i, finalment, a les 14.30 h es lliuraran els trofeus i les medalles als tres primers classificats de cada categoria i modalitat.

Quant a l'orientació, el sistema de competició es farà atenent al reglament tècnic dels campionats d'Espanya universitaris. La jornada de competició començarà a les 10.30 h i es durà a terme a la zona de Guardamar del Segura. L’horari serà aquest: a les 09.00 h, acreditacions; a les 09.30 h, reunió tècnica; a les 10.30 h, inici de la competició i a les 14.00 h es lliuraran els trofeus als tres primers classificats de cada categoria i a les tres primeres universitats.