RECITAL DE PIANO A CÀRREC DE SILVAN NEGRUTIU A LA SEU CIUTAT D'ALACANT

El 2 de març, a les 20.45 h, se celebrarà a la sala Rafael Altamira de la Seu Ciutat d’Alacant el recital de piano a càrrec de Silvan Negrutiu. Negrutiu va nàixer el 19 de febrer de 1984 en Târgu-Mures (Romania), i va començar a estudiar piano amb 7 anys. Amb 14 anys es trasllada a Bucarest on l'any 2003, es gradua en l'Institut Musical “Dinu Lipatti” de Bucarest sent admés després en la Universitat Nacional de Musica de Bucarest on, en l'actualitat, està matriculat en l'últim curs.

Ha guanyat diversos premis en concursos nacionals i internacionals i ha sigut becat per l'International Holland Music Session Summer Academy 2007 d'Holanda i pel Mannes College of Music de Nova York. Ha donat recitals a Bucarest, Budapest, Atenes, Varsòvia i Nova York i hi ha actuat com a solista amb l'Orquestres Filharmòniques de Târgu-Mures, Bacãu, Constanta, la “Simfonia Bucarest” i l'Orquestra de Càmera de la Radiodifusió Romanesa.

Recentment ha sigut becat per la Fundació Cultural “Irlanda-Romania” per a efectuar estudis de postgrau amb l'anomenat pianista irlandés John O'Conor en la Royal Irish Academy of Music de Dublín, Irlanda.

F. Liszt - Sonata en si menor
L. Van Beethoven - 32 Variaciones en do menor