T'APETEIX ANAR AL TEATRE AMB UN DESCOMPTE DEL 50%?

Si desitges assistir el 20 de març, a les 20.30 hores, a la representació d'Un cuento de invierno, de William Shakespeare, en el Teatre Principal d'Alacant, i que la teua entrada tinga un descompte del 50%, presenta la TIU en la taquilla del Teatre Principal i pregunta per les places d'amfiteatre concertades amb la UA cinc dies abans de l'espectacle.

Sinopsi
Will Keen, Lucia Jiménez, Jaime Linares, Carolina Papausa, Baldino Lacosta, Jordi Brunet, Julio Salvi, Paco Vila, Paco Alegre, Isidoro Rodriguez.

Aquesta producció és una gran oportunitat per a veure el treball de l'actor anglès Will Keen, un dels més prestigiosos professionals en el món de les arts escèniques del Regne Unit. Will Keen va presentar recentment en el Teatre Espanyol de Madrid, en el Festival de Almagro i en el festival Grec, "The Changeling", de Thomas Middleton amb la famosa companyia Check by Jowl, dirigida per Declan Donellan amb gran èxit de públic i de crítica.
A més, Keen actuarà en castellà a causa del seu gran coneixement del nostre idioma. Sens dubte, la seua presència és un al•licient més per a convertir Un cuento de invierno en l'esdeveniment teatral de la temporada.
Versió: JOSÉ SANCHÍS SINISTERRA
Direcció: MAGÜI MIRA

Pròximes obres concertades

27 març