V SETMANA CULTURAL DE PRIMAVERA DE LA FACULTAT DE FILOSOFIA I LLETRES

Les jornades es desenvoluparan del 26 al 30 de març, amb conferències, exposicions, cinema, música i altres activitats culturals.

DILLUNS 26 DE MARÇ
(SALA DE GRAUS)

9 h: Conferència: "La qüestió indígena a l'Amèrica del segle XIX", a càrrec d'Antoni Marimon Riutort (Universitat de les Illes Balears)

12 h: Inauguració de l'exposició: "Monumentos rusos patrimonio de la UNESCO"

13 h: Recital de poesia: "Sense embuts a la llengua. Antologia de poetes contemporanis", a càrrec de Juli Capella.

15 h: Cicle de cinema eslau. Projecció de la pel•lícula: " Ostře sledované vlaky". Dir. Jiří Menzel (1966). (VO amb subtítols en espanyol)

DIMARTS 27 DE MARÇ
(SALA DE GRAUS)

9 h: Conferència: "El teatre de tècnica medieval: de la plàstica a l'espectacle. El cas de la dansa macabra", a càrrec de Francesc Massip i Bonet (Universitat Rovira i Virgili).

12 h: Presentació del llibre sobre Palestina: "Olivo roto: escenas de una ocupación", de Teresa Aranguren

14 h: Cicle de cinema eslau. Projecció de la pel•lícula checa: "Kolja". Dir. Jan Svěrák (1996). (VO amb subtítols en espanyol)

DIMECRES 28 DE MARÇ
(AULA MAGNA)

11 h: Conferència: "Mit welchen Deutschen müssen Sie im Urlaubsland Spanien in Zukunft rechnen? (die demographische Entwicklung ist nur gestaltbar, aber nicht zu ändern)", a càrrec de Günter Füth
(SALA DE GRAUS)

12 h: Conferència: "Recorrido por la historia de la danza oriental" a càreec de Sayil Johansson Martínez

(AULA MAGNA)
14 h: Cicle de cinema eslau. Projecció de la pel•lícula polaca: "Seksmisja (Sexmission)". Dir. Juliusz Machulski (1984). (VO subtítols en espanyol)

(AULA GE/1-07)
17h: Conferència : "Retórica en Roma: palabra y dignidad", a càrrec d'Antonio Ramón (Universitat d'Alacant)

DIJOUS 29 DE MARÇ :

(AULA MAGNA)
9 h: Conferència: "Maquinismo, movilidad y espacio urbano en la pintura alemana (1910-1935)", a càrrec de José Costa (Universitat d'Alacant)

(AULA MAGNA)
11 h : Conferència : "El lenguaje publicitario en textos de promoción turística", a càrrec de Monserrat Planelles (Universitat d'Alacant)

(AULA MAGNA)
13 h: Cicle de cinema eslau. Projecció de la pel•lícula rusa: "Vij". Dir. Konstantin Yershov, Georgi Kropachyov (1967). (VO subtítols en espanyol)

(SALA AIFOS)
13 h: Concert "Brassens se pasea por la Explanada" a càrrec de Mikel Zabala, Alfonso Copé, Antonio A. Latour, Ana Antón, Vicente, Manolo Copé (Associació de cantautors d'Alacant "La Explanada")

(SALA DE CONCERTS NAVE 8)
21.30 h: Concerts TOCA TOCA (Grups emergents de la UA): El Pacto. Grup invitat: Grave Yacht Club. Recollida d'invitacions Sala Aifos.

DIVENDRES 30 DE MARÇ:
PAVELLÓ D'ESPORTS

10 h: Activitats esportives

EXPOSICIONS

Planta baixa de l'edifici de Filosofia i Lletres II
"Monumentos rusos patrimonio de la UNESCO"

COL•LABOREN

Vicerrectorat d'Extensió Universitària

Departament de Filologia Catalana
Departament de Filologies Integrades
Departament d'Humanitats Contemporànies
Departament de Prehistòria, Arqueología, Història Antiga, Filologia Grega i Filologia Llatina