VIII MOSTRA MARATÓ DE MONÒLEGS "SOL@ DAVANT DEL PERILL"

Es convoca la VIII Mostra Marató de Monòlegs "Sol@ davant del perill", que tindrà lloc a la sala Clan Cabaret els dies 1, 2 i 9 de juny de 2007. Hi pot participar qualsevol persona, tant en qualitat d'actor o actriu, com d'autor, amb experiència o sense en qualsevol d'aquests dos àmbits. Si només s’hi vol concórrer com a autor o autora, consulteu l’epígraf que hi ha al final d'aquestes bases.

El text ha de ser original i inèdit i no necessàriament els intèrprets n’han de ser necessàriament els autors. La durada màxima dels monòlegs és de huit minuts i la posada en escena ha de basar-se en el treballs de l’actor, sense complicacions de caràcter escènic o tècnic.

Tots els intèrprets es comprometen a realitzar almenys un assaig previ. Hi ha la d’assajar el dimecres 23 de maig, a les 20.00 h, al Clan Cabaret, on podran comptar amb l'assessorament de Juan Luis Mira, dramaturg i director de teatre.

Els set monòlegs més votats pel públic seran representats en la sessió de clausura, que tindrà lloc al Clan Cabaret el dissabte 9 juny. Després, el jurat, integrat per tres professionals del món de l'escena, atorgarà els premis Universitat d'Alacant:

1r premi 300 €
2n premi 200 €
3r premi 100 €

A més, s’atorgarà el premi Clan Cabaret al Millor Text, dotat amb 150 €.

Els set monòlegs més votats pel públic seran representats una vegada més al novembre, dins de l'espectacle “Els set magnífics”, englobat en la Mostra de Teatre Espanyol d'Autors Contemporanis. Cada actor rebrà per aquesta segona representació una retribució de 100€. A més, tindran la possibilitat d'actuar en diversos espectacles a les seus universitàries.

Les inscripcions han de presentar-se, abans del divendres 18 de maig de 2007, a les 00.00 h, en qualsevol d'aquests punts:

- Clan Cabaret (C/ Capità Segarra, 16. 03004 Alacant.)
- Punt d'Informació Cultural (PIC) de la Universitat d'Alacant
- En l'adreça de correu electrònic clancabaret@clancabaret.com

També s'hi admetran els enviaments per correu ordinari segellats abans de la data esmentada.

En les sol•licituds han de figurar aquestes dades:

De l'actor o actriu: Del monòleg:
• Nom i cognoms
• Telèfons de contacte
• Adreça postal
• Adreça electrònica
• Breu currículum • Títol
• Durada
• Autor

Qui hi vulga concórrer només en qualitat d'autor ha de presentar o enviar els seus textos a qualsevol dels punts d'inscripció, abans de les 00.00 h de divendres 20 d'abril de 2007, amb l'assumpte “Text per a la Mostra Marató de Monòlegs”. L’autor ha de tenir en compte que el monòleg no ha de superar els huit minuts de durada. L'organització posarà a la disposició dels intèrprets els textos remesos i facilitarà el contacte entre aquests i els autors.

Únicament podran aspirar al premi Clan Cabaret al Millor Text els textos que finalment siguen representats. En cas contrari, l’autor en conservarà tots els drets i podrà presentar-lo en futures edicions. No hi ha límit de quantitat d'obres remeses per persona.

Atés el caràcter obert i eminentment lúdic de la Mostra, el jurat es reserva el dret d'admetre lleugeres variacions en les bases.

Ja que no tots els dies de la Mostra acudeix el mateix nombre de gent ni s'emet el mateix nombre de vots, el recompte es farà en funció del percentatge de vots obtinguts per cada actor o actriu.

Organitzen la sala Clan Cabaret i el Vicerectorat d'Extensió Universitària de la Universitat d'Alacant, amb la col•laboració de la Mostra de Teatre Espanyol d'Autors Contemporanis, el diari Información, la revista Üalà i la Sala Cultural Alternativa El Ring.