CHRISTINA ROSENVINGE PRESENTA 'CONTINENTAL 62'

El dimarts 8 de maig, a les 20.15 h, el paranimf de la UA serà l’escenari del concert de Christina Rosenvinge, qui presentarà els temes del seu últim àlbum Continental 62, nom del vol que connecta Newark (Nova York) amb Barajas, la tercera part de la trilogia iniciada amb els treballs anteriors Frozen Pool i Foreign Land. En aquest nou disc col•laboren els músics novaiorquesos Steve Shelley (Sonic Youth, Two Dollar Guitar), Jeremy Wilms (Chin Chin, Antibalas), Tim Foljahn (Two Dollar Guitar, Cat Power) i Lee Ranaldo (Sonic Youth, Text of Light), a més dels músics espanyols Charlie Bautista (Melusa) i Suso Saiz, qui en signa la producció amb Rosenvinge.

Filla de pares danesos, debutà com a cantant en la banda Ella y Los Neumáticos als 80, durant l’anomenada moguda madrilenya. Després s'incorpora a Magia Blanca, on conegué el compositor i multiinstrumentista Álex de la Nuez, amb qui formà a la fi de la dècada el duo cridat Álex y Christina. Van enregistrar dos àlbums abans de separar-se a principis dels 90, quan creà Christina y los subterráneos, amb l’ajuda de músics d’estudi com Alejo Stivel. En 1994, coneix Lee Ranaldo guitarrista (Sonic Youth), amb qui treballaria en diverses produccions com a solista. Christina Rosenvinge es presenta en solitari amb el disc Cerrado l’any 1997

En 1998 va a Nova York, on els seus amics de Sonic Youth l’ajuden a introduir-se en el circuit de sales de la ciutat i a preparar Frozen pool, amb la discogràfica Smells Like Records, amb què obtingué bones crítiques de la premsa especialitzada dels Estats Units. També ha fet les incursions en el món de la televisió i ha presentat els programes musicals FM2 en TVE i Nosolomúsica (2004-2005) a Tele 5.

Entrades: llibreria Compas UA, FNAC, Servicam i una hora abans al paranimf de la UA.