L'EQUIP NACIONAL DE VOLEI PLATJA ULTIMA LA SEUA PREPARACIÓ EN LA UA

L'Equip Nacional de volei platja femení format per la parella (Nadia Campisi i Clara Lozano) i el seu entrenador Luis Campisi, han decidit fer la ultima fase de la preparació de cara a l'any preolímpic en la Universitat d'Alacant. El motiu fonamental d'aquest staff de concentració és la qualitat de l'arena de la instal•lació esportiva i la col•laboració amb el grup d'investigació en Ciències de l'Activitat Física i l'Esport de la Universitat d'Alacant.

Aquesta concentració és l'última fase de preparació de cara a l’importantíssim any preolímpic. Durant una setmana la prestigiosa parella espanyola entrenarà dins del recinte universitari amb la finalitat d'establir la posada al punt definitiva de cara a la primera prova del Word Tour.

Un total de 24 parelles femenines es juguen la classificació enguany de cara a l'olimpíada de Pequín. La parella espanyola parteix amb opcions d'aconseguir un lloc entre les millors del món i aconseguir una fita sense precedents en el volei platja femení espanyol.

En aquesta mateixa preparació està col•laborant amb la parella el grup d'investigació en Ciències de l'Activitat Física i l'Esport, que dirigeix el Dr. José A. Pérez Turpin. Aquest grup desenvolupa el seu treball sobre la millora de l'alt rendiment esportiu, i ja ha col•laborat amb diferents federacions nacionals i diferents esportistes amb vista a millorar el seu nivell.

La concentració finalitzarà el diumenge 29 i la parella començarà el procés de competició.