EQUIPS DE LA UA COMPETEIXEN EN ELS CAMPIONATS D'ESPANYA

Els equips de la Universitat d'Alacant arriben a la fase final dels campionats d'Espanya universitaris, amb 6 equips classificats de les fases prèvies i l'equip de rugbi femení.

La Universitat Catòlica San Antonio de Múrcia organitza, del 6 al 10 de maig, els campionats de futbol sala, handbol, voleibol i futbol en categoria masculina i femenina

La Universitat d'Alacant jugarà amb els equips d'handbol masculí, handbol femení, futbol sala femení, voleibol femení i voleibol masculí. Els equips es desplaçaran el dia diumenge 6 a Múrcia per a acreditar-se. i La competició començarà el dia 7, amb els huit equips classificats per a la fase final, dividits en dos grups. Es disputarà una lliga amb tres partits. La final, el dijous 10, entre els dos millors de cada grup.

Tots els equips de la Universitat d'Alacant van assolir la classificació directa per a la fase final en proclamar-se campions de la primera fase autonòmica de l'esport universitari valencià. La Universitat d'Alacant, després de ser una de les universitats més destacades per la seua àmplia participació, lluitarà per les medalles en aquesta fase final. Al seu torn, la Universitat de Còrdova, del dia 7 al 11 de maig, organitza els campionats d'Espanya universitaris de rugbi masculí i femení.

La Universitat d'Alacant participarà en ambdues competicions, després d'assolir la classificació l'equip de rugbi masculí en la fase interzonal a Saragossa. L'equip femení participarà en el seu quart campionat consecutiu i intentarà estar en els lloc més alts de la classificació.

Amb un total de set equips disputant la fase final dels campionats d'Espanya universitaris, la Universitat d'Alacant se situa com la Universitat amb major participació del campionat, juntament amb la Universitat de Barcelona i la de Lleó. Es consolida així una línia de participació que ha convertit la UA en un referent de l'esport universitari a l’estat espanya i líder de l'esport universitari al País Valencià.

A més, a Madrid els equips de judo i karate competiran de l’11 al 13 de maig, l'equip d'esgrima del 8 al 10, el de tennis del 6 al 10 i el de natació del 12 al 14 de maig.

Finalitzarà la participació en els campionats espanyols de 2007, amb els equips de triatló (Universitat de Jaén, 24 de maig) i de volei platja (Universitat de Cartagena, del 21 al 24 de maig).

Primeres medalles
Els representants de la Universitat d'Alacant van aconseguir pujar al pòdium en les competicions de bàdminton, que van tenir lloc els dies 23, 24 i 25 d'abril a Cartagena. El medaller fou aquest:

Medalla de bronze en individual femení per a Inmaculada Aparicio Aparicio
Medalla de plata en dobles femení per a Inmaculada Aparicio i Alicia Calonge Prim
Medalla de bronze en dobles mixt per a Alicia Calonge i Jaume Puchal
Medalla de bronze per equips per a Inmaculada Aparicio, Alicia Calonge, Jaume Puchal Lacal i Javier Tur Riguera