PREMIS DELS CONCURSOS DE CULTURA

El Vicerectorat d'Extensió Universitària ha fallat els premis dels Concursos del curs 2006-2007 en les modalitats de Blogs Culturals, Narrativa Hiperbreu a través de la Xarxa, Creativitat en Presentacions digitals, Fotografia Analògica i Digital i Poesia Temàtica a través de la Xarxa. Les obres guardonades s'exhibiran en una mostra que s'inaugurarà el 5 de juny a la sala Aifos, on es celebrarà l'acte de lliurament dels premis.

Fotografia analògica i digital

En la modalitat de fotografia analògica ha obtingut el primer premi Miguel Ángel García Cabrerizo, amb l'obra Retrato I; el segon premi ha estat per a Noelia Espinosa Mellado, per la fotografia La duna blanca.

El primer premi en la categoria de fotografia digital ha estat per a Carmen Ródenas Calatayud, per l'obra Mostrando su trofeo. El segon premi per a Julio Gosálbez Adsuar per l'obra Azul.

Blogs culturals

El primer premi en aquesta categoria ha estat per a Ana Patricia Lostado Jiménez, pel blog www.juana-laloca.blogspot.com. El segon premi ha recaigut en Francisco Javier Ortiz Hernández, pel blog www.abandonadtodaesperanza.com.

Creativitat en presentacions digitals

El primer premi ha anat a parar a les mans de José Luis Quiles Barranco, per la presentació El viaje de los Veuvitos. El segon premi ha estat obtingut per André Attar-Nadji Verdicchio, per la presentació Prestige.

Contes menuts

El primer premi en aquesta categoria ha recaigut en Noelia Vicente, amb el conte Cruce de caminos. El segon premi ha estat per a Alejandro Gómez, per la narració Ort.

Concurs de Poesia

Quant al Concurs de Poesia, que el Secretariat de Cultura ha realitzat en col•laboració amb Alacalle.com i la llibreria Compas de la UA, han obtingut guardons en els diferents temes plantejats:

Tema: “Escac i mat”
Marina Llopis Mayor, per Tablas

Tema: “Darrere dels murs”
José Antonio Catalán García, per Detrás de los muros

Tema: “Rodamons”
Daniel Rubio Serrano, per Vagamundos

Tema: “La nit del lector”
Juan Francisco Navarro Llenares, per La noche del lector

Per a consultar el llistat complet de les obres seleccionades veure el document adjunt.