CONCERT DE L'OFUA A VILLENA

El 2 de juliol, a les 20.30 h, l'Orquestra Filharmònica de la UA (OFUA), dirigida per Mihnea Ignat, oferirà un recital en el Teatre Chapí de Villena. El repertori inclou Finlàndia op. 26, de J. Sibelius, i Simfonia nº 38 "Praga", KV. 504 en Re major, de W.A. Mozart.

L’Orquestra Filharmònica de la Universitat d’Alacant es va crear al novembre de 2005 com a plataforma estable per al perfeccionament dels estudis musicals, amb l’afany de contribuir a la difusió de la cultura musical en l’àmbit universitari.
L’OFUA està integrada per 50 joves músics i naix amb vocació de formació i amb l’objectiu de ser lloc de trobada per als músics universitaris, del conservatori superior de música i els de les diferents escoles de formació musical de la província. Actualment està dirigida per Mihnea Ignat (Craiova, 1980), jove director format a Bucarest i Viena. Va fer la seua presentació amb motiu del Concert de Nadal oferit a l’església Nostra Senyora de Gràcia el 16 de desembre de 2005, amb obres de Schubert, Fauré i Haendel, interpretades junt amb la Coral Universitària.

En el mes de maig de 2006 va actuar al Teatre Principal d’Alacant amb un concert commemoratiu del 250 aniversari del naixement de Mozart. L’OFUA ha actuat amb professionals del prestigi de Miguel Ángel Estrella, el jove pianista de la Universitat Nacional de Música de Bucarest, Silvan Negritiu i la virtuosa pianista Alina Artemeyeva, de l’Escola Superior de Música Reina Sofia de Madrid.

Invitació
(2 hores abans a la taquilla del Teatre Chapí)