EL PATI DE LA CIÈNCIA

El Pati de la Ciència consisteix en un conjunt d’activitats per a divulgar la ciència de forma divertida i amena, que es faran del 2 al 24 de juliol. Per tercer any consecutiu es faran experiments científics que tenen com a objectiu acostar els xiquets a la part lúdica i sorprenent de la ciència. Així, reivindicarem una ciència divertida, una ciència pròxima que siga capaç de il•lusionar i divertir els xiquets i joves que participen en l’Escola d’Estiu de la nostra Universitat.

Es faran experiments sorprenents i molt interessants de física, química i matemàtiques per part de reconeguts divulgadors; també es faran tallers científics on els xiquets es divertiran i ho passaran d’allò més bé fent els seus propis experiments científics.

Enguany les samarretes dels xiquets duran un motiu al•lusiu a la científica Marie Curie, que va dedicar tota la seua vida a la ciència, i que ha sigut l’única dona que va guanyar dos premis Nobel, el de Física i el de Química. Per a realdar el caràcter lúdic d’aquest projecte, s’obsequiarà a tots els xiquets amb un joguet científic.

Amb aquesta forma nova, divertida i amena de divulgar la ciència esperem que els xiquets s’ho passen bé, aprenguen i obtinguen una visió més atractiva de la ciència.

Els experiments es realitzaran a la Sala Aifos.

Coordinació: Isabel Abril (Departament de Física Aplicada UA)

Fitxer adjunt: activitats

Fitxer adjunt: actividades