HI, FREAKS! ELS FREAKS EN EL CINEMA

Hi Freaks!, amb aquest títol tindrà lloc la VI Setmana Universitària de Cultura Pop a la Universitat d'Alacant, del 27 al 29 de novembre. Enguany es vol fomentar el diàleg sobre dos temàtiques: la relació entre la diferència, la creativitat i la innovació i, d’altra banda, com aquesta relació existent genera una nova realitat social.

Cada vegada es fa més visible en la nostra societat com sorgeixen nous corrents “anti”, per a evitar saturació. El mercat, la publicitat, l'art o la moda, entre d’altres, empren la tendència “anti”, per a nodrir de nou al sistema, realimentar-lo i donar cabuda a tot una nou corrent. En aquesta Setmana de Cultura Pop es pretén aconseguir, a través del cinema, la fusió entre les diferències (aspectes considerats no desitjables socialment), la creativitat, la reflexió i la innovació.

Les activitats programades per als tres dies consisteixen en la projecció de pel·lícules, seguida de taules rodones i una festa de clausura. Les pel·lícules seleccionades mantenen una línia argumental similar, basada en les diferències socials, culturals, psicològiques, etc. En el cartell podem trobar pel·lícules de la talla de Napoleon Dynamite, Forrest Gump, American Beauty o Ed Wodd.

Com a colofó, se celebrarà una festa de clausura, el dijous 29 a partir de les 22:00 h, a Confetti Sala, per a la qual s'han repartit invitacions juntament amb els fullets de publicitat. SUCPOP'007 ha sigut organitzada per “Lazy Lads”, Coco, un ens amorf, mutant i anàrquic, i dirigida per Enric Bas, professor de la UA, juntament amb Mario Guille. A més, compta amb el suport del Vicerectorat d'Extensió Universitària i el Departament de Sociologia II.

VEU Revista Cultural de la Universitat d'Alacant

Edif. Germà Bernàcer