DESCOMPTES AMB LA TIU DE LA UA PER AL TEATRE PRINCIPAL

La Universitat d’Alacant i el Teatre Principal d'Alacant han signat un conveni, d’acord amb el qual l’alumnat de la UA podrà adquirir entrades per a determinats espectacles, amb un 50% de descompte en les localitats d'amfiteatre. A més, també es poden aconseguir entrades amb un 30% de descompte, en totes les localitats, en les actuacions de teatre i música. En la modalitat del descompte del 30%, cal presentar la TIU de la UA en la taquilla del Teatre Principal cinc dies abans de la representació.

Les actuacions incloses en el conveni entre la UA i el Teatre Principal són: l’11 de gener Señorita Julia, d’August Strindberg; el 18 de gener, Solomillo, una historia poco hecha, amb Fele Martínez, i el 25 de gener, Dos caballeros de Verona, de Shakespeare..

Señorita Julia, de August Strindberg
Divendres 11 - 20,30 h.

La dominació sexual de l’home i la revenja social són els eixos del drama que converteixen la màgica nit de Sant Joan en una tragèdia anunciada. Una obra intimista, terrible, violenta...

Direcció: MIGUEL NARROS
Escenografia: ANDREA D'ODORICO
Il·luminació: JUAN GÓMEZ CORNEJO

Amb
MARIA ADÁNEZ
RAÚL PRIETO, MARTA JUANIZ, NÉSTOR LAHUERTA, FRAN NORTES, EVA ROMÁN i SATURNA BARRIO

Teatre Principal
(tel.: 965 20 23 80)

Les persones amb minusvalideses han de contactar abans amb el Teatre Principal, per facilitar-los ajuda per a accedir-hi (tels.: 965 20 31 00 / 965 14 48 04).