LA CAPACITAT CREATIVA DEL COL·LECTIU UNIVERSITARI

El 26 de febrer, a les 19.30 h, s'inaugurarà, a la sala Aifos de la Universitat d'Alacant, l'exposició de les obres premiades en els concursos del Secretariat de Cultura, en les modalitats de fotografia analògica i digital, creació audiovisual, música en la xarxa, blocs culturals i narrativa hiperbreu a través de la xarxa. Segons explica el tècnic de Cultura, Joaquín Quílez, “Amb aquesta exposició pretenem mostrar la capacitat creativa del col·lectiu universitari, centrada en aquesta ocasió en disciplines més noves i més relacionades amb les noves tecnologies. Som conscients que la cultura amplia els seus instruments de difusió, els seus suports, i volem recollir aquesta nova tendència sociocultural, sense oblidar una sèrie de certàmens que presenten una major tradició en el Secretariat de Cultura”.

Els guanyadors dels certàmens han sigut els següents: el primer premi en la modalitat de fotografia digital ha sigut per a Retrat, de Miguel Ángel García Cabrerizo; en fotografia analògica ha guanyat José Antonio Corno Collado, amb l'obra Payo, Paco i la Juana. El primer premi en creació audiovisual ha sigut per a a mà, de Rafael Bonet Martínez, en representació dels alumnes del taller de creació cinematogràfica de l'Aula de Cultura CAM. En la modalitat de música, el primer premi ha quedat desert, el segon l’ha obtingut Juan Francisco Navarro Llenares per Un milió d'estreles trencades. El primer premi de blocs culturals l’ha obtingut Alicante vivo, de Rubén Antonio Bodewing Belmonte, Alfredo Campello Quereda, Ernesto Martín Martínez, Daniel Ramon Moya Fuster, Pablo Viñedo Molla i Rafael Luis García Meseguer. Finalment, el primer premi de narrativa hiprebreu a través de la xarxa ha sigut per a Daniel Mateo Corredor per Una traición oportuna.

La mostra s’exhibirà fins el 4 de març.

VEU Revista Cultural de la Universitat d'Alacant

Edif. Germà Bernàcer