VALERIA Y LOS PÁJAROS

La Universitat d’Alacant i el Teatre Principal han signat un conveni, d’acord amb el qual els estudiants universitaris de la UA poden adquirir entrades, per a determinats espectacles, amb un 50% de descompte en les localitats d'amfiteatre. A més, també es poden aconseguir entrades amb un 30% de descompte, en totes les localitats, en les actuacions de teatre i música. En la modalitat del descompte del 30% s'ha de presentar la TIU a la taquilla del Teatre Principal cinc dies abans de la representació.

Les actuacions incloses en el conveni entre la UA i el Teatre Principal són: l’1 de juny Valeria i los pájaros.

VALERIA I LOS PÁJAROS
Comèdia en tres actes, com les d'abans
DISSABTE 31 de maig a les 21.00 h i DIUMENGE 1 de juny a les 18.00 h.
PREUS: 12,17 i 22 euros - Bo Teatre només el dissabte

Durada: 90 minuts

Autor i Director: J. Sanchis Sinisterra
Amb
ESPERANZA PEDREÑO

Aquesta obra no és un monòleg. Malgrat que l'espectador només veu en escena un personatge, hi ha moltes altres presències en l'acció, més aviat complexa, que s'entrellacen amb el destí de Valeria i converteixen la trama de la comèdia en una espècie de thriller polític. Les seues veus voltem per la llar de la nostra humil heroïna i l’apunten finalment a una de tantes guerres brutes que enfanguen el món contemporani. I el que podria haver sigut una romàntica història sobre l’"amor més enllà de la mort", desemboca en una agredolça trobada a la riba de l’"horror més ençà de la vida".

Teatre Principal
Persones amb minusvalideses
Ajuda per a l'accés: consulteu amb el personal del Teatre Principal
Tel. 965 20 31 00 / 965 14 48 04.