NOVES MIRADES DEL CINEMA D'ANIMACIÓ

Els divendres del mes de juliol, a partir de les 23.00 h, els amants del cinema d'animació tindran l'oportunitat de veure un cicle amb quatre interessants i recents propostes a la Seu Universitària d'Alacant, dins del programa “Les Nits de la Seu”.

El 4 de juliol s'exhibirà Persépolis, la personal visió de la dibuixant iraniana Marjane Satrapi, qui narra de manera autobiogràfica la seua vida, amb el teló de fons del règim fonamentalista islàmic. Tant el còmic com la pel·lícula, comença a partir de l'any 1979, quan Marjane té deu anys. Des de la seua perspectiva infantil és testimoni d'un canvi social i polític que posa fi a més de cinquanta anys de regnat del xa de Pèrsia a Iran i dóna pas a la república islàmica.

El 11 de juliol serà el torn de La novia cadáver, l'últim film d'animació de Tim Burton, que va obtenir l’Oscar a la Millor Pel·lícula en aquest gènere. La història d'un home que es promet per accident a una morta és l'excusa del director per a tornar, una vegada més, a una atmosfera gòtica i d’aires victorians, contraposada al món dels morts, que apareix colorit i musical.

El 18 de juliol arribarà a la Seu Sin City, de Robert Rodríguez i Frank Miller, basada en el famós còmic.

Finalment, el 25 de juliol es projectarà Una mirada a la oscuridad, de Richard Linklater, un thriller futurista basat en el llibre d'un dels autors més reconeguts de la ciència ficció, Philip K. Dick, el protagonista de la qual, un policia d'incògnit (Keanu Reeves) rep l'ordre d'espiar els seus amics en una Amèrica que ha perdut la batalla contra les drogues.

L'entrada és lliure limitada a la capacitat del local.