VICENT PALLARÉS INAUGURA EL CICLE ESCRIURE EL PAÍS

El dijous 2 d’octubre, a les 20.15 h, comença una nova edició del cicle Escriure el País, que es desenvoluparà a la Seu Ciutat d’Alacant. La inauguració d’aquesta temporada correrà a càrrec de Vicent Pallarés (Barcelona, 1951), que el 2004 va obtenir el premi Enric Valor de Novel·la de la Diputació d’Alacant per L’àngel covard.

Vicent Pallarés, resident a Onda (Castelló), treballa actualment com a docent, encara que sempre ha conreat el gènere narratiu. Amb nombrosos guardons en la seua trajectòria professional com el Ciutat de València-Constantí Llombart de narrativa 2001 per Les urpes del llop, i el premi La Vall d’Albaida de narrativa eròtica per Evasions efímeres, entre uns altres, Pallarés també ha escrit novel·la infantil i juvenil, i guions de ficció, com ara Valencians que fan història: Francesc Tàrrega i Jordi Joan, per a Canal 9 TVV.

La iniciativa d’Escriure el País s’arrela en experiències d’anys anteriors, en què diversos escriptors valencians oferien, en forma de contes ambientats en la seua comarca —de naixença o adopció—, una determinada visió de la Comunitat Valenciana. Els pròxims convidats al cicle seran: el 30 d’octubre Pasqual Alapont; el 20 de novembre Gemma Pascual i el 18 de desembre Pepa Guardiola.

L’entrada és lliure, limitada a la capacitat de la sala.

Coordinadors
M. Àngels Francès i Anna Esteve