QUÈ VA PASSAR FA DEU ANYS?

“Una obra contemporània que tracta una sèrie de qüestions socials i morals, de manera profunda i quasi transgressora, com l'amor, l'amistat, la interpretació dels fets, la violència de gènere i les drogues”. Així defineix el director Àlex Tejedor l'obra Tape (La cinta), que es representarà el 28 d'octubre, a les 20.00 h, al paranimf de la UA.

Tape, que va ser nominada en 2007 als Premis Max com Espectacle Revelació, produïda per Espectacles de Ferro S.L., és una obra original de Stephen Belber, interpretada per Xavi Frau, Queralt Albinyana i Rodo Gener, que conta la història de dos vells amics de l'institut que es tornen a trobar, després de deu anys, en un motel dels Estats Units. L’encontre és divertit i casual, fins que comencen a parlar d’Amy, una xica amb qui van eixir quan anaven a l'institut. La conversa comença a complicar-se quan un dels xics sospita que l'altre va violar Amy anys arrere.

L’any 2005, Àlex Tejedor va dirigir Tape al teatre Etcetera de Londres. L'espectacle fou un èxit de crítica i de públic i la revista Time Out el va declarar “l'opció de la crítica” i “l'espectacle de la setmana”.

Aquesta obra s'inclou en el Projecte Alcover, l’associació “lliure, oberta i no protocol·lària” d'una sèrie d'entitats municipals i programadors teatrals del domini lingüístic del català, que treballa per crear una estructura estable d'intercanvi que permeta la realització de gires coordinades d'espectacles en la nostra llengua.

Recollida d'invitacions: sala Aifos