JOSEP FRANCO EN 'ESCRIURE EL PAÍS'

Josep Franco (Sueca, Ribera Baixa, 1955), qui va obtenir en 1997 el Premi Enric Valor de Novel·la de la Diputació d'Alacant per L’enviat, serà el convidat del cicle “Escriure el país”, el pròxim 20 de novembre, a les 20.15 hores, a la Seu Universitària d'Alacant. Així mateix, l'autor impartirà una conferència l'endemà, a partir de les 10.00 h, a la sala Aifos de la Universitat d'Alacant.

La producció narrativa de Franco, integrada per obres com Calidoscopi (1983), Manuscrit de mossén Gerra (1993), Rapsòdia (1992), Les potències de l'ànima (1997), Això és llarg de contar (2004) o Vent d'Almansa (2007), entre d’altres, ha sigut guardonada amb nombrosos premis literaris.

Josep Franco ha escrit novel·les adreçades tant a un públic adult com juvenil. Gran part de la seua obra conforma un retrat del seua terra, la Ribera del Xúquer, des de la qual descriu tot un poble mitjançant un to satíric, irònic i mordaç. Algunes de les seues obres, com L'últim roder, s'han convertit en best sellers. També ha traduït a català textos anglesos, castellans, francesos, gallecs i italians.

L'entrada és lliure, limitada a la capacitat de la sala

Coordinadors

M. Àngels Francés i Anna Esteve