ROSARIO NAVALÓN, NOVA DIRECTORA DEL SECRETARIAT D'EXTENSIÓ

Doctora en geografia per la Universitat d'Alacant, Rosario Navalón és la nova directora del Secretariat d'Extensió Universitària de la Universitat d'Alacant, dependent del vicerectorat homònim que ostenta Josefina Bueno. Llicenciada en filosofia i lletres, en l’àrea de geografia, Navalón té un màster en ordenació del territori. Actualment imparteix docència en la diplomatura en turisme, en matèries vinculades a l'anàlisi, planificació i gestió dels recursos turístics de l'àmbit nacional i internacional. Ha sigut coordinadora de la Fundació Cavanilles d'Alts Estudis Turístics i cap d'estudis de l'Escola Oficial de Turisme de la Generalitat Valenciana de 1994 a 1998.

Ha participat com a ponent en nombrosos cursos de postgrau, congressos, cursos i seminaris de caràcter estatal (Alacant, Sevilla, Saragossa, Palma, Múrcia, València, Santiago, etc.) i internacional (universitats de Trinidad i Camagüey a Cuba, Universitat Particular Pedro Ruiz Gallo de Chiclayo a Perú i Universitat Pública de Cuzco a Perú, etc.)

Navalón és una gran coneixedora de la geografia del sud valencià, de la varietat de recursos segons les comarques i dels seus sistemes productius. Assumirà, entre altres competències, la coordinació de les huit seus universitàries, com també de les aules d’extensió de la Universitat d'Alacant i de l’activitat cultural o acadèmica que es genere fora del campus.

El Secretariat d'Extensió Universitària està situat a l'edifici de Rectorat i Serveis Generals, al costat del despatx del Vicerectorat de què depén.

Telèfon de contacte: 965903482
A/e: s.extensió@ua.es