VISIONS ENTORN DEL FETITXE

“Fetitxe” és el títol de l'exposició que s'inaugurarà a la sala Aifos de la UA el pròxim 28 de gener, a les 20.30 h, una mostra que inclou fotografia, pintura, dibuix, il•lustració digital, textos il•lustrats i collage, amb diverses visions sobre el tema del fetitxe. Organitzada pels col•lectius Mystery Web Magazine i Santa Leonor, l'exposició s'obrirà amb una performance poètica a càrrec de Miriam Reyes, que segons explica un dels coordinadors, Alejandro Tevar, “és una artista establida a Barcelona que realitza lectures poètiques acompanyades de videoprojeccions elaborades per ella mateixa, amb una manera molt personal de recitar els seus textos”. La mostra “inclou obres inèdites creades per a l'exposició en gran part, a més d’un curt d'animació”, comenta.

La idea de l'exposició va sorgir l’any 2007, quan un conjunt de persones conegut amb el nom de Grup Anònim de Gent va manifestar “la seua il•lusió per assolir tres objectius: dotar de major nombre d'accepcions la definició de fetitxisme, publicar les idees que se'ls acudien i anar a la universitat sense intencions acadèmiques”. A través del fanzine “Fetitxe” va aconseguir dur a la pràctica el segon objectiu, publicant les seues inquietuds artístiques amb la col•laboració d'autors com Paco Mir, Forges, Lucía Echevarría i Maruja Torres. Ara, aquestes creacions sobre el fetitxe es poden visitar al campus de la UA.

La mostra s'exhibirà fins el 26 de febrer. Entrada lliure.