HIMNES DEL POP-ROCK ESPANYOL AMB LA GUARDIA AL PARANIMF

La Guardia, el mític grup que va revolucionar el pop-rock espanyol en els 80, presentarà el 25 de febrer, a les 20.00 h i al paranimf de la Universitat d'Alacant, l'àlbum “25 años no es nada”, amb el qual celebren les noces de plata en el món de música. El disc, que reuneix himnes de l'època com Mil calles llevan hacia tí, Cuando brille el sol o El mundo tras el cristal, ha sigut editat amb col•laboracions de luxe.

Manuel España, líder del grup, ha fet versions a duo amb artistes com La Mari de Chambao, Álvaro Urquijo, Mikel Erentxun, Ariel Rot, Raimundo Amador, Chenoa, Javier Ojeda, Cómplices o Los Delinqüentes, entre d’altres. “Són 25 anys amb la jupa i la guitarra i ací seguim, sense cap tipus de prejudicis. Volíem acostar la música de La Guardia i ho hem fet enregistrant les nostres millors cançons amb grans veus”, comenta España.

Per a la banda, el títol de l'àlbum és un crit optimista, que han agafat en préstec a un famós tango. La Guardia no se n'ha anat mai, ha estat sempre, per això els membres del grup han volgut llevar importància al pas del temps i han enregistrat aquest disc, una idea que Manuel España tenia al cap per a celebrar aquest especial aniversari. El concert ha sigut organitzat pel Vicerectorat d'Extensió Universitària de la UA i Cadena 100, en el marc dels concerts de Club 100.

Invitacions esgotades.