'DIÀLEGS A TRES' AMB ALBERT FORMENT I CARLES CORTÉS

El pròxim 31 de març, l'Aula 2.2 de la Seu Ciutat d'Alacant acollirà, a partir de les 20.15 hores, la primera trobada d'escriptors de 2009 del cicle “Diàlegs a tres. Converses literàries entre escriptors i públic”, organitzat per l’Associació d'Escriptors en Llengua Catalana (AELC), amb la col·laboració de la Universitat d'Alacant (UA). En aquesta ocasió, Albert Forment, guanyador del XII Premi Enric Valor de Novel·la amb El signe de Saturn, i Carles Cortés, guanyador del premi Ciutat de Sagunt de narrativa 2003 per la novel·la Marta dibuixa ponts, parlaran sobre la creació literària i les seues trajectòries, en conversa amb el tercer element del diàleg: el públic.

Albert Forment (Sagunt, 1961) és doctor en Història de l'Art per la Universitat de València (1995). Va ser guardonat ambel XII Premi Enric Valor de Novel·la en Valencià 2007 per la seua obra El Signe de Saturn, una novel·la d'intriga sobre l'art contemporani. A més, ha publicat obres com Josep Renau. Història d'un fotomuntador (1977) i Joaquim Michavila. Converses amb un pintor d'avantguarda (1999).

Per la seua banda, Carles Cortés (Alcoi, 1968) és doctor en Filologia Catalana i professor de Literatura Catalana a la UA. Entre altres obres, ha publicat Veu de dona (2001), Marta dibuixa ponts (2003) i Els silencis de Maria (2008) que, segons l'autor, “és una novel·la psicològica que centra l'atenció en els personatges i incorpora com element innovador el misteri”.