HUMOR ÀGIL I IRREVERENT AMB '¡QUÉ PELO MÁS GUAY! , DE SEXPEARE

“Dos paios fan martingales amb una maleta plena de droga i el lloc de trobada és una perruqueria abandonada, amb un bany molt especial, ja que a través d'ell es pot viatjar en el temps”. Amb aquesta eixelebrada sinopsi descriu Santiago Molero la trama de ¡Qué pelo más guay!, una hilarant comèdia la companyia Sexpeare, escrita per Rulo Pardo i Molero i dirigida per David Otonne, que es representarà el 25 de març, a les 20.00 h, al paranimf de la UA.

Humor irreverent, àgil i intel·ligent, amb una potent interpretació a càrrec dels autors, que va obtenir en 2003 el Premi Teló Chivas al Millor Guió Original i que la crítica ha aplaudit per ser una obra que connecta molt bé amb espectadors de totes les edats, però sobretot “amb el públic jove i els neòfits, que s'enganxen al teatre amb nosaltres”, explica Molero.

En ¡Qué pelo más guay! els autors trenquen les regles i busquen una estètica diferent, que integra diversos tipus de narració. “Per exemple, fem un flash back de cinema mut, cantem, ensenyem cartells, fem que el públic intervinga… També fem que els personatges es rebel·len contra la trama i parlem àcidament del que ens envolta, però sense sermons a ningú. Abans que res volem divertir, que és la funció primordial de qualsevol còmic”.

Santiago Molero i Rulo Pardo es van conèixer a Madrid quan estudiaven art dramàtic. A partir de 1994, van començar a escriure junts i en 1995 van estrenar la seua primera obra, Trep, “encara que abans ja fèiem els nostres primers passos al cafè teatre”, conta Molero. Actualment estan preparant obra El título de este espectáculo no es mi madre, que s'estrenarà a l'estiu. Altres obres de la companyia són Solomillo, interpretada per Fele Martínez, For sale, En grilletes i H el pequeño niño obeso.

Entrades la llibreria Compas UA, Fnac, Servicam i una hora abans de l'actuació en el Paranimf.

Preu: 10 euros (5 euros amb la TIU de la UA).