LA PIANISTA MADARYS MORGAN ACOMPANYARÀ L'OFUA AL TEATRE PRINCIPAL

La pianista cubana Madarys Morgan, de l'Escola Superior de Música Reina Sofia, acompanyarà l'Orquestra Filharmònica de la Universitat d'Alacant (OFUA), dirigida per Mihnea Ignat, en el concert que tindrà lloc al Teatre Principal d'Alacant el 31 de març a les 20.00 h. La solista interpretarà el concert número 2 per a piano i orquestra de Ludwig van Beethoven. El programa es completarà amb l’obertura Egmont, opus 84, de Beethoven i amb la simfonia número 9 Del nou món, opus 95 en mi menor de Dvorák.

El concert ha sigut organitzat per la Universitat d'Alacant i compta amb la col•laboració de l'Escola Superior de Música Reina Sofia de Madrid i la Fundació Albéniz, a més del patrocini de la Fundació Cajamurcia i la Fundació Manuel Peláez Castillo. L'entrada serà lliure, tot i que cal recollir prèviament la invitació a la sala Aifos de la UA o al Teatre Principal d'Alacant.

La pianista Madarys Morgan, nascuda a l'Havana l’any 1983, va començar els estudis de piano a l'edat de cinc anys al Taller de Niños Talento de la professora i pianista Teresita Junco. Durant la seua formació ha rebut classes dels pianistes Andrés Alen, Cecilio Tieles, Luis Lugo, Jane Coop, Markus Kretzer i Michael Endresomen. Des del curs 2006-2007 és alumna de l'Escola Superior de Música Reina Sofia, en la Càtedra de Piano Fundació Banc Santander del professor Dimitri Bashkirov, que n’és el titular. Gaudeix d’una beca de matrícula de la Fundació Carolina i de la Fundació Albéniz i de beca de residència de la Fundació Carolina. Com a alumna d'aquesta Escola, ha rebut lliçons magistrals dels professors Zoltan Kocsis i Emanuel Krasovsky.

Durant la seua carrera, ha destacat en la música de cambra i acompanyament i ha obtingut premis a la millor pianista acompanyant, com el Musicalia de violí en 2002 i en 2003 i l’UNEAC de violí i violoncel en 1999 i en 2003. Com a solista, ha oferit recitals a Colòmbia, Mèxic, l’estat espanyol i Cuba, a més de diversos concerts per a la televisió i la ràdio cubanes.

Més información de les invitacions

Sala Aifos
sala.aifos@ua.es

Teatre Principal d'Alacant
Tel. 965 203 100 / 965 202 380

12.00 a 14.00 i de 17.00 a 21.00 h.

Més informació de l'OFUA

Fitxer adjunt: invitació