PASSIÓ I RUÏNA DE TANGO EN 'COMO UN PUÑAL EN LAS CARNES'

El pròxim dijous 12 de març, a les 20.00 h, es representarà al paranimf de la UA l'obra Como un puñal en las carnes, a càrrec de la companyia argentina Equipo Teatro Llanura. Protagonitzada per l'actor Jorge Ricci i dirigida per Alfredo Catania, aquest monòleg original del dramaturg Maurici Kartún, es presenta amb el melodramàtic títol d'un tango.

L'obra relata la història d'un home madur i formal que viu en la tranquil•litat de la rutina, fins que un dia s'enamora apassionadament de Sandrita, la seua criada. Ho abandona tot i marxa amb ella a un Mar del Plata hivernal, on trobarà la passió i la ruïna. Res serà igual quan torne. L'obra, que es divideix en tres jornades (el dubte inicial, el temps d'eufòria i la desastre final), té el millor de l’element “grotesc” argentí i un final de tango.

Mauricio Kartun és un dels millors dramaturgs actuals del teatre argentí, guardonat en 2001 amb el Premi Nacional de Teatre. Per la seua banda, Alfredo Catania és un director de reconeguda trajectòria en tot Amèrica Llatina, que ha sigut mereixedor, en diverses ocasions, del Premi Nacional de Teatre de Costa Rica en les seues facetes d'actor director i dramaturg.

Jorge Ricci és un famós home de teatre en l'àmbit hispanoamericà, que ha treballat com a actor, autor i director. Dirigeix i escriu, des de fa trenta anys, per a l'Equipo Teatro Llanura de Santa Fe. Aquest grup es caracteritza per una dramatúrgia pròpia, ha recorregut molts països i ha participat en nombrosos festivals internacionals d'Europa i Llatinoamèrica.

Invitacions a la sala Aifos.