NANCY SIRVENT, NOVA DIRECTORA DE LA SEU DE XIXONA

A la Seu Universitària de Xixona es va realitzar ahir, 27 de juliol, l'acte públic de presentació de Nancy Sirvent com a nova coordinadora acadèmica de la Seu, càrrec que ocupa des del passat mes de maig. A l'acte han acudit l'alcalde del municipi, Ferran Josep, la vicerectora d'Extensió Universitària, Josefina Bueno, i la regidora de Cultura, Rosa María Arquegis, entre d'altres.

Nancy Sirvent és doctora en Dret del Departament Dret del Treball i de la Seguretat Social de la Universitat d'Alacant. A més és catedràtica d'Escola Universitària de Relacions Laborals. Ciències del Treball de la UA. Sirvent és també membre de la Fundació “Ernest Lluch” d'estudis jurídics, econòmics i socials.

Així mateix, Sirvent ha publicat els llibres El pacte de permanència en l'empresa (Tirant Lo Blanch, València, 2002) i El contracte d'inserció laboral i els programes públics de millora de la ocupabilidad (Tirant Lo Blanch, València, 2003), així com diferents capítols de llibres i articles en revistes jurídiques.

En la Seu de Xixona també s'ha inaugurat el curs d'estiu titulat L'Alimentació dels Andalusíes: Tradició, Innovació i Pervivència en l'Actualitat, dirigit per Francisco Franco, en el qual es tractarà la forma de cuinar dels andalusíes, la relació del torró i el gelat amb la seua gastronomia, els aliments que utilitzaven i les tradicions més antigues. Aquest curs es desenvoluparà fins a divendres que ve, 31 de juliol.