L'HOMENATGE A BERNICOLA SE CELEBRARÀ AL PARANIMF

L’homenatge a José Antonio Martínez Bernicola ha desbordat totes les previsions i s’espera que l’acte, programat per al pròxim dissabte, dia 30 de gener, a les 20.00 h, aplegarà centenars de persones. Familiars, amics, professors universitaris, companys de la vida política i professional de Martínez Bernicola, a més de penyistes i aficionats al flamenc, han manifestat la seua intenció d’acudir a l’acte, la qual cosa ha fet que els organitzadors (la Universitat d’Alacant i el Club Información), traslladen l’homenatge a un local amb major capacitat. Finalment, l’acte tindrà lloc al paranimf de la Universitat d’Alacant, en comptes del Club Información, a la mateixa hora. L’assistència serà lliure, limitada a la capacitat de la sala.

Les expectatives s’han desbordat tant en assistència de públic com en participants en l’homenatge i han sigut nombroses les adhesions d’amics, músics i artistes que han manifestat la seua intenció de participar-hi, com ara el poeta Antonio Carvajal i la Penya Flamenca d’Alacant que s’han sumat al programa previst. L’homenatge comptarà amb la participació dels cantaors Carmen Linares, José Menese, Paco Moyano i Curro Piñana, acompanyats per Antonio Carrión, Eduardo Pacheco i Francisco Tornero. L’acte ha sigut concebut com un concert-diàleg conduït per la flamencòloga Génesis García.

Cal recordar que el Club Información va ser l’espai en què es van celebrar les edicions del certamen “Música de Setmana Santa. Música per a la pau”, que, organitzades pel professor Martínez Bernicola, van portar fins a Alacant els millors intèrprets de saetes del món del flamenc al llarg dels últims anys. L'homenatge a Bernicola compta amb el patrocini de la Fundació Ruralcaja Alicante.

VEU Revista Cultural de la Universitat d'Alacant

Edif. Germà Bernàcer