TEATRE ESPANYOL FILMAT

El teatre és efímer per definició. Tota representació és un acte únic, però els espectadors sabem que de vegades tenim una segona via per a conèixer aquelles obres que difícilment veurem juntes en els escenaris de la nostra ciutat: els enregistraments televisius o les adaptacions cinematogràfiques. A aquests hem acudit per a muntar un cicle que ens remet a uns clàssics imprescindibles del teatre espanyol contemporani.

CALENDARI I PROJECCIONS

Divendres 22 de gener
LA VENGANZA DE DON MENDO, DE PEDRO MUÑOZ SECA
Director: Gustavo Pérez Puig.
Intèrprets: José Sazatornil Saza, Vicky Lussón, Luis Varel, María Silva, Francisco Piquer, Rafaela Aparicio, Luis Prendes, Luis Barbero.

Divendres 29 de gener
TRES SOMBREROS DE COPA, DE MIGUEL MIHURA
Director: Fernando Delgado.
Intèrprets: M. José Goyanes, Luis Varela, Antonio Iranzo, Mara Goyanes, Florinda Chico, José M. Prada, Guillermo Marín, José Bódalo, Alberto Fernández, José Segura.

Divendres 12 de febrer
EL TRAGALUZ, D’ANTONIO BUERO VALLEJO
Directora: Mercé Vilaret.
Intèrprets: Emilio Gutiérrez Caba, Carlos Velat, Maife Gil, Felipe Peña, Concha Bardem, Muntsa Alcañiz, Pep Sais.

Divendres 19 de febrer
LA SEÑORA DE TRÉVELEZ, DE CARLOS ARNICHES
Director: Gabriel Ibáñez.
Intèrprets: Alicia Hermida, José Bódalo, Luis Varela, Jaime Blanch, Antonio Medina, José M. Caffarel, Marta Puig, Fedra Lorente, Conchita Tejada, Carlos Marcet, Alberto Cuadrado, Luis Barbero, Jesús Enguita, Francisco Sanz, Fernando Tejada, Rafael Ramos de Castro, Carlos Piñeiro.

Divendres 26 de febrer
DON JUAN TENORIO, DE JOSÉ ZORRILLA
Director: Gustavo Pérez Puig.
Intèrprets: Francisco Rabal, Concha Velasco, Fernando Guillén, Juanjo Menéndez, Maruchi Fresno, José M. Escuer, Julio Gorostegui.

Divendres 12 de març
LA CASA DE BERNARDA ALBA, DE FEDERICO GARCÍA LORCA
Director: Mario Camus.
Intèrprets: Irene Gutiérrez Caba, Florinda Chico, Ana Belén, Enriqueta Carballeira, Vicky Peña.

HORARI
Les sessions tindran lloc a les 20.15 h. L’assistència és lliure fins a completar la capacitat de la sala.

COORDINADORS
Israel Gil i Juan Antonio Ríos Carratalá