VOLS MILLORAR LA TEUA EXPRESSIÓ ORAL I CORPORAL?

Millorar l'expressió oral i corporal són els objectius dels tallers “Cos, moviment i acció”, “Accions físiques: el teatre i la dansa” i “Taller de veu”, que imparteix El Secretariat de Cultura de la UA, dins de la seua oferta formativa del segon quatrimestre.

En “Cos, moviment i acció”, impartit per Elena Albert Martín del 27 de febrer al 28 de març, els dissabtes de 10.00 h a 14.00 h i de 16.00 a 20.00 h, i diumenge de 10.00 h a 14.00 h, a la sala Salvador Allende del Punt d'Informació Cultural (PIC). Segons comenta la professora: “A partir del moviment quotidià de cada persona, el taller proposa diversos exercicis, amb la finalitat d'anar relaxant i donant major mobilitat al cos. També hi haurà jocs amb què es treballa l'atenció, la presa de decisions, mirar i deixar-se mirar i conèixer què signifiquen per a cadascú aquests fets. Aquestes dues parts són complementàries per a exercitar la confiança en u mateix i en el grup i per a oferir eines que puguem utilitzar amb la finalitat d'eixir dels nostres patrons habituals”.

En el “Taller de veu”, coordinat per Sandra Huesca, “s'ensenyarà els alumnes a reeducar la veu per a no tenir problemes a l'hora de parlar o de cantar. En el curs també es posa l'accent a millorar respiració, la impostació i la projecció de la veu. Hi ha també una part de dicció, per a parlar en públic i per a transmetre en la lectura”. El taller s’impartirà del 23 de febrer al 24 de març, dimarts i dijous de 09.30 h a 12.30 h, a la sala Salvador Allende del Punt d'Informació Cultural (PIC).

El taller “Accions físiques: el teatre i la dansa”, impartit pel ballarí, coreògraf i director d'escena Paco Macià, intentarà que els alumnes desxifren els gestos que es converteixen en la nostra expressió. “El cos humà és una caixa de ressonància que absorbeix multitud d'emocions que es converteixen en les nostres expressions, en els nostres gestos. Desxifrar-los, assaborir-los i enriquir-los és l'objectiu d'aquest taller, que es pot enfocar tant al servei d'un procés comunicatiu com associat a un text teatral”. El taller es realitzarà del 22 de febrer al 24 de maig, els dilluns de 16.00 h a 18.00 h a la sala Salvador Allende del PIC.

Matrícula al Punt d'Informació Cultural, al telèfon 965903725, a l’adreça ofi.cultura@ua.es i en línia en http://www.veu.ua.es/va/talleres/

VEU Revista Cultural de la Universitat d'Alacant

Edif. Germà Bernàcer