COMENÇA EL CONCURS DE POESIA

El Secretariat de Cultura i alacalle.com han organitzat el “Concurs de Poesia”, que tindrà lloc amb periodicitat mensual. El primer tema serà “La clau de la pluja” i el termini de presentació de les obres serà el 23 d’abril.

Podran concórrer les persones residents en la Comunitat Valenciana, amb poemes escrits indistintament en castellà o valencià (s’admeten poemes en prosa), originals, inèdits i no premiats en anteriors concursos, i cada persona podrà presentar un màxim de dos poemes per tema. Els poemes podran tenir una extensió màxima de quaranta-cinc versos o l’equivalent en prosa.

S’estableix un primer premi mensual que consisteix en un xec regal per un valor de 100€ que aportarà l’Fnac Bulevar d’Alacant per a canviar per productes de la seua botiga, i que es lliurarà en l’acte de clausura. El poema que reba el primer premi es publicarà en una pàgina pròpia dins d’alacalle.com i es promocionarà amb una campanya de difusió de l’autor i la seua obra. Així mateix, en cadascuna de les convocatòries, el jurat podrà concedir fins a tres esments especials als poemes que millor s’ajusten a la filosofia d’aquesta proposta. Els poemes seleccionats es publicaran, juntament amb el poema premiat, en alacalle.com.

Els treballs es presentaran per correu electrònic, que haurà d’incloure el poema o poemes i, en un document adjunt, el currículum i les dades de contacte de l’autor o autora. L’adreça a la qual caldrà dirigir els correus és: poemas@alacalle.com. El correu haurà de titular-se: Concurs de poesia. Només s’admetran adjunts en formats txt, rtf, doc, odt, htm i pdf.

Bases completes en el document adjunt

Fitxer adjunt: Bases del concurs