IN-VISIBLES: NATURALESES TRANSGRESSORES

Decide-T Associació de Lesbianes, Gais, Bisexuals i Transsexuals d’Alacant organitza l’exposició fotogràfica i d’instal•lacions “In-Visibles”, que s’inaugurarà el 31 de març, a les 20.15 hores, a la sala Miguel Hernández de la Seu Ciutat d’Alacant. La mostra està composta de fotografies i una performance del fotògraf Manuel Antonio Velandia Mora, i instal•lacions i construccions corporals d’Andrea Cano.

L’exposició presenta composicions en les quals, en determinats moments, s’intueix certa semblança amb continguts sexuals i, en altres, es fan explícits. En les fotografies i instal•lacions s’observen cossos masculins i femenins nus de nines Barbies i Kents que, a diferència de les que es distribueixen comercialment, exhibeixen els genitals, i imatges d’elements de la naturalesa, en els quals la mirada dels espectadors albira forts continguts sexuals.

Segons Velandia: “Hi ha persones a les quals la societat voldria negar l’existència i per això acaba tornant-les invisibles. Aquells que no caben en el motle solen ser aïllats, moltes vegades contra la seua voluntat”. D’aquesta manera, “la sexualitat, tot i que és una experiència eminentment humana, sol observar-se en altres realitats de la naturalesa, veure’s representada en certes construccions naturals o artificials construïdes per l’ésser humà”. La mostra es podrà visitar fins el 28 d'abril. Entrada lliure.