FELIÇ NO NIT DE CAP D'ANY

Un esdeveniment inèdit i innovador centrarà la celebració del Dia de la Persona Emprenedora en la Universitat d'Alacant, el pròxim dimecres 28 d'abril a les 11:30 hores, enfront de la Biblioteca General del Campus, amb el lema “Feliç No-Nit de Cap d'Any”.

L'Observatori d'Inserció Laboral, el grup Danza In Situ i els vicerectorats de Relacions Institucionals i Alumnat han perfilat aquest esdeveniment amb la finalitat d'incentivar els estudiants a plantejar-se noves metes i objectius sense esperar al pròxim any. A les 11.30 hores els assistents faran una coreografia a ritme de les dotze campanades, amb les quals reiniciaran el 2010 per a “començar a canviar les coses des d’ara mateix”, segons afirmen els organitzadors. Els estudiants i la resta de la comunitat universitària estan convocats a les 10:30 h enfront de la Biblioteca General, per a fer un assaig previ, i després de les campanades coreografiades, que seran gravades pel Taller d'Imatge, Ricardo Almenar impartirà la conferència “Búscate la vida: El arte de emprender”, a les 12:00 hores en la sala d'actes de l'Aulari II. Almenar planteja aquesta xarrada com una activitat de motivació i “emprenentatge” que permeta els assistents donar solta a la seua energia creativa. Tots els participants podran optar al sorteig d'una beca per al curs d'estiu “Com afrontar la recerca d'ocupació en temps difícils”, que tindrà lloc del 26 al 30 de juliol en la Universitat d'Alacant.

En temps de restriccions econòmiques com l'actual, la Universitat vol llançar un impuls d'optimisme des del campus i impulsar l'esperit de superació necessari per a aconseguir les metes i projectes individuals i col·lectius.

PROGRAMA:

10:30 hores. Convocatòria de participants davant de la Biblioteca General

11:00 hores. Inici de l’assaig previ

11:30 hores. Campanades coreografiades

12:00 hores. Inici de la conferència “Búscate la vida: El arte de emprender”. Sala d'actes de l'Aulari II.

DANZA IN SITU: In Situ naix al començament de 2005 de la mà de Marco Ramos Mayor com una companyia de dansa urbana i interpretació formada per joves de la província d'Alacant que dissenya, crea i organitza espectacles, cursets de formació i esdeveniments relacionats amb la dansa i la cultura urbana. L'Associació Juvenil Danza In Situ, creada en 2009, pretén fomentar els llaços entre els joves, la dansa i la cultura urbana.