ISMAEL SERRANO PRESENTA 'ACUÉRDATE DE VIVIR'

El pròxim 28 d'abril, a les 20.00 hores, el cantautor Ismael Serrano presenta en el Paranimf de la UA el seu nou treball, Acuérdate de vivir, un disc que “pretén mirar al futur, un futur que no és mera conjectura, que no es llig en els pòsits del cafè, que no és el destí tràgic i inalterable que van escriure déus capritxosos”. El concert ha sigut organitzat per la productora Los Paraísos Desiertos.

El títol del disc sorgeix d'una de les llegendes que acompanyaven els vells rellotges, Memento vivere (‘Recorda't de viure’) que, per al músic de Vallecas, és un lema necessari quan se somia amb “un futur on es trenquen els miratges, en el qual esclaten els oxímorons, en el qual l'aturat troba treball i redempció, un futur que es cola per la finestra en forma de murmuri o que trobem en un paper escrit en la cuina, en el qual els àngels tornen a veure cremar els carrers, en el qual en la paret de davant algú escriu una salutació de pau, un bon dia”.

Segons el cantautor: “Encara que la ciutat a voltes semble Fort Apatxe a punt de claudicar, encara que a voltes la teua pena exhale un perfum molt dolç i s'apaguen els cossos, recorda't de viure. En aquest món d'emergències rutinàries és indispensable recordar-ho. A pesar que el rellotge ens consumisca les hores i el tedi ens congele els somnis. O per això. Memento vivere”. La gira de presentació d'aquest nou disc va començar en els primers dies del mes d'abril de 2010.

Ismael Serrano naix a Madrid el 9 de març de 1974. Creix a Vallecas (Madrid) i estudia quatre anys de Ciències Físiques en la Universitat Complutense de Madrid, així com solfeig i piano. Foguejat en els circuits de bars i cafès madrilenys (Libertad 8, Galileo, Nuevos Juglares), en 1997 grava el seu primer disc Atrapados en Azul amb la companyia Polygram (actualment convertida en Universal). La seua cançó Papá, cuéntame otra vez es converteix en l'himne de la seua generació.

Molt estimat a l’Amèrica Llatina, on ha sigut nomenat hoste il•lustre en diverses ciutats, ha col•laborat activament amb associacions culturals i moviments socials com Oxfam Internacional o les Madres y Abuelas de la Plaza de Mayo. Ha gravat amb Mercedes Sosa i compartit escenaris amb León Gieco, Víctor Heredia i Silvio Rodríguez, Joaquín Sabina, Serrat i Aute, entre d’altres.

Venda d'entrades: Xarxa Ticketmaster (http://www.ticketmaster.es, telèfon 902 15 00 25) i una hora abans en el Paranimf de la UA.
Preu: 21 €