LA BANDA MUNICIPAL D'ALACANT TANCA EL CICLE 'MÚSICA DE SETMANA SANTA'

El pròxim 30 d’abril, a les 20.30 h, a la Cocatedral de Sant Nicolau conclourà el cicle Música de la Setmana Santa, Música per a la Pau amb el concert de la Banda Municipal de Música d’Alacant, dirigida per Francisco Amat García. La formació interpretarà un repertori amb peces de Beethoven, Albinoni i Tchaikovsky, entre uns altres. El cicle ha sigut organitzat pel Vicerectorat d’Extensió Universitària de la UA.

La Banda Municipal d’Alacant era, en els seus inicis, de caràcter amateur i, després d’una sèrie de processos, ha arribat a convertir-se en una de les tres úniques agrupacions musicals professionals que hi ha a la Comunitat Valenciana. La Banda Municipal ofereix, com a mitjana, un total de noranta actuacions a l’any. Destaquen els concerts al Teatre Principal, Auditori de l’Esplanada i Aula de Cultura de la CAM, com també campanyes amb escolars i pobles de la Comunitat. Així mateix, ha enregistrat dos LP i diversos CD de música festera alacantina.

L’entrada al concert és lliure limitada a la capacitat del local.

Primera part

LA PÉRI. P. Dukas
(Fanfàrria per a metalls)
ALLEGRETO DE LA VII SINFONIA. L.V. Beethoven